GIVEN

Teie ostukorv on tühi. Palun lisage tooteid ostukorvi, et jätkata

Tühista kõik
Kokku:
€ 0.00
Vormistage ost

Tarne- ja tagastustingimused

07.04.2022

1. TARNEAJAD JA MAKSMINE

1.1. Kõik üle 40,00 euro suurused tellimused GIVENi veebipoest, mis on tellitud pakiautomaati, toimetatakse tasuta kohale üle kogu Eesti.

1.2. Alla 40,00 euro suuruste tellimuste puhul kohaldatakse tarnetasu. Teil on võimalus valida teile sobivaim tarneviis GIVENi kodulehel või oma ost ära tuua GIVENi kauplusest ilma lisatasuta.

1.3. Tarneajad on meie kodulehel märgitud igat liiki tarneteenuse pakkuja kohta.

1.4. Kõik GIVENi tooted on kindlustatud ja te ei pea muretsema tarnekindluse ega muude riskide pärast.

2. TARNIMISE KORD

2.1. Tellimus võetakse töötlemiseks vastu alles pärast seda, kui klient on tellimuse eest täielikult tasunud ja valinud kohaletoimetamise viisi, kasutades üht kodulehel pakutavat makse- ja tarneviisi.

2.2. Palun märkige selleks ettenähtud väljadele võimalikult täpne tarneaadress. Palun ärge unustage esitada kullerile asjakohane teave (maja ja korteri number, kontori number, saaja nimi, kui te ei ole saaja, jne). Ebatäpse aadressi tõttu võib tarneaeg pikeneda.

2.3. Tarneaadressi täitmisel on vajalik märkida telefoninumber, et kuller saaks kaubasaajaga ühendust võtta. Ka vale telefoninumber võib põhjustada tarneaja pikenemise.

2.4. Tööpäeviti kella 00.00–18.00 vastu võetud tellimused töödeldakse ja antakse kullerile üle samal päeval.

2.5. Tööpäeviti pärast kella 18.00 saadud tellimusi töödeldakse samal päeval ja need antakse kullerile üle järgmisel tööpäeval. Kui tellimus esitatakse laupäeval või pühapäeval või riigipühal, siis töödeldakse seda ja toimetatakse kulleri kätte järgmisel tööpäeval. Kulleril on üleandmisel õigus nõuda tellimuse saaja isikusamasuse kinnitamiseks isikut tõendava dokumendi (passi või isikutunnistuse) esitamist.

2.6 GIVEN’l on õigus rakendada GIVEN’i kodulehel teatud pakutavate toodete müügile piiranguid (vanuselisi jms piiranguid) ning GIVEN võib keelduda Ostjaga Müügilepingu sõlmimisest (eelkõige kaupluse vastu usaldamatust tekitava Ostjaga; Ostjaga, kes ei ole GIVEN’i suhtes lojaalne).

2.7 GIVEN’l informeerib Ostjat GIVEN’i kodulehel teatud pakutavate toodete müügile piirangute rakendamisest või Müügilepingu sõlmimise võimatusest esimesel võimalusel.

2.8 GIVEN’l on õigus kasutada vajalikke meetodeid Ostja isiku tuvastamiseks punktis 1 välja toodud otsuse kaalumiseks ja vastuvõtmiseks.

2.9 Kui GIVEN keeldub Ostjale kaupa müümast, tagastatakse koheselt kõik Ostjalt võimalikud saadud ettemaksed või maksed. GIVEN ei vastuta Ostja ega kolmandate isikute ees GIVEN’i kodulehel teatud pakutavate toodete müügile piirangute rakendamisest või Müügilepingu sõlmimata jätmisest tulenevate võimalike kahjude eest.

3. KAUPADE JA OSTUSUMMA TAGASTAMINE

3.1. Kauglepingu sõlmimisel, st kodulehel ostu sooritamisel, on teil kui tarbijal õigus kasutada oma taganemisõigust ja taganeda lepingust ühepoolselt 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamise kuupäevast ilma põhjendusi esitamata. Kui toode ei vasta tagastamisel kirjeldatud nõuetele, siis võib kaupleja tagastamise nõudest loobuda või alandada hinda vastavalt VÕS § 112

3.2. Taganemisõiguse tähtaega arvestatakse järgmiselt: kauba tellimuse puhul alates kuupäevast, mil kaup tarbijale üle antakse; mitme eraldi tarnitava kauba ühekordse tellimuse puhul alates kuupäevast, mil viimane tellitud kaup tarbijale üle antakse; mitmest partiist või osast koosneva kauba tarne puhul alates kuupäevast, mil viimane tellitud kauba partii või osa tarbijale üle antakse.

3.3. Kauba võib 14 päeva jooksul tasuta tagastada mis tahes GIVENi kauplusesse, vastavalt teenusepakkuja tagastuskoodi alusel Omniva, Itella Smartpost ja DPD pakiautomaati või saates kauba kulleriga aadressile OÜ GIVEN ESTONIA, Given Ülemiste keskuse juveelikauplus, Suur-Sõjamäe 4, 11415 Tallinn, Eesti, koos ostudokumentide ja pakendiga, mis on saadud kauba kättesaamisel. Kui otsustate kasutada posti- või kullerteenuseid, ei kata GIVEN kauba saatmise postikulu.

3.4. Kui me saame teie tagastatud tellimuse meie kauplusesse, saadame tellimusel esitatud telefoninumbrile SMS-i, millega kinnitame tagastamist.

3.5. Kui te kasutate oma taganemisõigust, vastutate te kauba kasutamise eest, mis ületab kauba kontrollimiseks ettenähtud otstarvet, kauba kasutamise eest taganemisperioodi jooksul, mis on vastuolus hea usu põhimõttega, ning kauba väärtuse, kvaliteedi ja ohutuse vähenemise eest.

3.6. Kui te kasutate oma taganemisõigust, on GIVEN kohustatud tagastama raha samale pangakontole, millelt kauba eest tasuti, nii kiiresti kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul alates kuupäevast, mil me oleme tagastatud kauba kätte saanud ja kontrollinud, et selle kvaliteet on rahuldav. Elektroonilise või füüsilise kinkekaardiga soetatud toodete tagastamise korral väljastame tagastatud toote väärtuses kinkekaardi.

3.7. Tellimuse tagastamise korral tellimuse tarnetasu ei tagastata.

4. VASTUTUS VÄHENENUD KAUBA VÄÄRTUSE EEST

4.1. Teil on õigus taganemisõiguse kasutamise ajal proovida toodet, et veenduda, kas see vastab teie vajadustele ja soovidele, ilma kulla- ja/või vääriskivi proovimärgiseid eemaldamata või kahjustamata. Kui märk on tagastamisel eemaldatud, jätab GIVEN endale õiguse nõuda ostjalt 20,00 eurot proovimärgi taastamise eest. Pidage meeles, et taganemisõiguse kasutamise ajal on teil õigus kasutada toodet ainult selle testimiseks/endal proovimiseks (samas ulatuses, nagu te oleksite seda teinud enne poest ostmist). Hinnasiltide eemaldamine ei ole lubatud.

4.2. Ostja vastutab kauba väärtuse vähenemise eest, kui kaupa on kasutatud muul otstarbel kui kauba olemuse, omaduste ja toimimise väljaselgitamiseks. GIVENil on õigus maha arvata osa ostusummast proportsionaalselt allahindlusega.

5.PAKENDITE TAGASTAMINE

5.1 Pakendiseadus § 20 lg3 sätestab, et postimüügiga tegelev ettvõte peab teavitama lõppkasutajat ja tarbijat tema õigusest tagastada pakend ja pakendijäätmed kauba üleandjale. Vaata pakendite tasuta tagastamise asukohti siit.

6. KONTAKTANDMED

6.1. Kui teil on küsimusi tagastatud toote või tagastamiskorra kohta, võtke meiega ühendust, täites veebipõhise kontaktvormi või helistades klienditoe telefonil +372 600 68 68.